SafeOps
Přenechte vedení denních záznamů digitálním technologiím, Váš čas je drahocenný!
Digitální nástroj pro administrativní a procesní správu Vašeho provozu
Proč SafeOps?
-
Vedení běžných denních záznamů v tabletové aplikaci (HACCP, správná hygienická a výrobní praxe, sledovatelnost, návštěvní řád,…)
-
Individuální podrobné záznamy kvality nebo upozornění na problém a rychlé předání této informace, včetně fotografie
-
Aplikace sama upozorní na nutnost záznamu povinných úkonů (úklid, kontrola, kalibrace)
-
Zaměstnanci nebudou moci zpětně doplňovat záznamy (např. teplota v chladících zařízení, záznam provedení úklidu, záznam odpisů nevyhovujících a prošlých surovin)
-
Uzamčená plocha tabletu (dostupné pouze aplikace schválené klientem)
-
Zjednodušená interní komunikace mezi středisky a vedením společnosti
-
Sdílení důležitých dokumentů (manuály, předpisy, směrnice, seznam alergenů)
-
Přístup k datům v reálném čase prostřednictvím webového portálu včetně archivace a dohlednávání
-
Bussiness inteligence (hodnocení, KPI, grafy)
-
Individuální nastavení uživatelských přístupů a práv dle potřeb klienta
-
Technická podpora v českém a anglickém jazyce
Jak SafeOPS funguje v praxi?
V České republice působí od roku 1999 a je hlavním hráčem na trhu maloobchodního prodeje v cestovním ruchu
Díky implementaci digitálního řešení SafeOps, jsme převzali kontrolu nad celým systémem bezpečnosti potravin a velkým objemem dat z provozoven. S naším počtem provozoven by to za staré verze s použitím papírů už dále nešlo a ušetřili jsme papír i čas na tisk a také jsme získali neomezenou a přehlednou archivaci.