Zákon č. 250/2021 Sb. - Zajistíme pro vaši firmu shodu se zákonem
Firmy, které dosud nevyhovují zákonu č. 250/2021 Sb., riskují pokutu až 2 000 000 Kč a zastavení činnosti kvůli neprovozovatelným vyhrazeným technickým zařízením (VTZ). Nedovolte konkurenci, aby po Vás zaplnila díru na trhu!
UDĚLÁME pro vás vše potřebné k DOSAŽENÍ SOULADU s novým zákonem č. 250/2021 Sb.
Připravíme Vás na každou kontrolu:
-
Splníte vše, co Vám ukládá zákon. Sjednotíme informace o Vašich VTZ do nástroje, který za Vás ohlídá legislativní změny a termíny revizí.
Všechny informace o zařízeních budete mít přehledně na jednom místě v digitálním nástroji ReviGUARD®, který využívají i naši revizní technici, aby byli všechny revize plněny včas. Sami na tři kliknutí získáte přehled o stavu všech Vašich zařízení a díky neustále aktualizované legislativní knihovně, která Vás upozorní na změny, snadno splníte vše, co Vám ukládá zákon.
-
Vaši lidé budou s naším know-how přesně vědět, jak jednat v souladu s novým zákonem. Proškolíme odpovědné osoby a obsluhu VTZ.
Dovedeme Vás k získání všech potřebných osvědčení o odborné způsobilosti a seznámíme Vaše zaměstnance s nejdůležitějšími aspekty nové legislativy. Termíny a místo školení Vám plně přizpůsobíme – přijedeme za Vámi.
-
Budete mít vše potřebné k provozu Vašich zařízení. Shromáždíme, zkontrolujeme, doplníme provozní a průvodní dokumentaci.
Zajistíme pro Vaše zařízení plný soulad se zákonem č. 250/2021 Sb. Mravenčí práci odvedeme za Vás – dokumentaci shromáždíme, zkontrolujeme a zaktualizujeme. Případně vytvoříme předpis, metodiku či pasport, který nahradí chybějící dokumentaci potřebnou k provozu zařízení.
-
Kontroly budou probíhat hladce díky ucelenému dokumentovanému systému správy technických zařízení, který pro Vás zpracujeme.
Vytvoříme plán údržby, harmonogram revizí/kontrol, zavedeme provozní deníky a vše zasadíme do přehledu, díky kterému bude každá kontrola probíhat hladce. Inspektor jasně uvidí, o jaká zařízení se jedná, kde jsou instalována, kdy a kým u nich byly provedeny výchozí a poslední revize, kdo je za to zodpovědný, jak je řešena pravidelná údržba a jaká lhůta je pro následující revize.
Jak bude VYPADAT NAŠE SPOLUPRÁCE?
-
Nejprve se sejdeme na úvodní schůzku.
Sdělíte nám Vaše očekávání a požadavky, kterými se budeme řídit a které do puntíku splníme.
-
Potom se společně podíváme na Váš provoz.
Vybereme vhodnou strategii, díky které implementační proces zasáhne fungování Vaší společnosti co nejméně.
-
Dále vypracujeme projektový harmonogram.
Budete přesně vědět, co se bude dít, kdy, proč a kdo za to bude zodpovědný.
-
Následně zmobilizujeme tým odborníků.
Vše Vám časově přizpůsobíme a pustíme se do práce.
Proč Bureau Veritas?
-
Po ukončení projektu Vám budeme nadále plně k dispozici. Upozorníme Vás na legislativní změny, budete vždy vědět, kterých zařízení se změna týká a co udělat, aby byl zajištěn legislativní soulad.
- Pro všechny případy jste chráněni naším pojištěním do výše 4 000 000 Kč.
- Máme více než 100 vlastních, spolehlivých revizních techniků s mezinárodním know-how z rozsáhlých projektů.
- Garantujeme, že kontroly a revize jsou vždy prováděny v souladu s platnou legislativou. Nekopírujeme dokumentace od ostatních firem. Vše přizpůsobujeme Vašim konkrétním potřebám.
- Pomůžeme Vám od A-Ž. Všechny služby máte pod jedním partnerem, smluvním vztahem a s jednou kontaktní osobou.
Našich 82 000 zaměstnanců s bezkonkurenční expertízou je vám k dispozici ve 140 zemích světa.
Nejen tyto společnosti chráníme před riziky, která mohou ohrozit podnikání, reputaci, zaměstnance i majetek:
IKEA Česká republika, s.r.o., Plzeňský Prazdroj, a.s., Unibail-Rodamco Česká republika, s.r.o., DECATHLON, z.s., Hamé, s.r.o., AAA AUTO, s.r.o., Magna, s.r.o., ACCOR HOTELS PRAHA, GIENGER spol. s r.o.