Maia+
Přehled kvality Vašich služeb jednoduše a rychle
Digitální nástroj pro vedení, správu a archivaci interních auditů, auditních přehledů a akčních plánů včetně řešení neshod
Proč MAIA+ ?
-
Snadné a intuitivní ovládání
-
Jednoduchý a rychlý záznam z kontroly včetně fotodokumentace, podpisů a tvorby akčního plánu prostřednictvím mobilní aplikace dostupné na Obchod Play nebo App Store
-
Auditní osnovy připravené dle požadavků klienta
-
Plánování, přehled, archivace a vyhodnocení auditů ve webovém portálu dostupném 24/7 odkudkoliv s připojením k internetu
-
Výsledky ihned po ukončení auditu včetně zápisu ve formátu pdf
-
Správa akčních plánů s jasnou delegací zodpovědnosti
-
Manažerské nástroje a export dat do Vašich interních systémů
-
Nastavení notifikačních emailů
-
Přehled provozoven včetně hodnocení
-
Individuální nastavení práv a přístupů dle potřeb klienta
-
Technická podpora v českém a anglickém jazyce
Jak maia+ funguje v praxi?
Zjistěte to v rozhovoru s panem Jiřím Doudou, mistrem výčepním a On-trade development manažerem z Budějovického Budvaru, ve kterém kromě jiného popisuje, jak MAIA+ Budějovickému Budvaru pomáhá monitorovat dodržování všech standardů napříč jejich rozsáhlou sítí provozoven.
RÁDI VÁM MAIA+ PŘEDSTAVÍME PODROBNĚJI.
KONTAKTUJTE NÁS:
V České republice působí od roku 1999 a je hlavním hráčem na trhu maloobchodního prodeje v cestovním ruchu
Díky implementaci digitálního řešení MAIA+ jsme ušetřili čas pro přípravu papírové verze interní inspekce a kompletace výstupu pro prodejnu včetně akčního plánu. Výsledky z auditu máme rychle k dispozici a přehledně uložené ve web portálu.